FAQ

Vaak gestelde vragen, en hun antwoorden

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Maak een account aan om item(s) in je winkelwagentje te kunnen plaatsen. Je kan je bestelling bevestigen en betalen via checkout. Hier kan je kiezen tussen ophalen/reserveren in de winkel of verzenden per post.


Hoe kan ik betalen?

Indien je kiest voor een reservatie van je item(s) kom je deze ophalen en betalen in onze winkel. Als je je aankoop laat verzenden met bpost betaal je online via Mollie, een veilige online betaalservice. Je kan betalen via bancontact en kredietkaart.


Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Je kan item(s) reserveren, wat wil zeggen dat we je outfit 7 dagen aan de kant hangen in onze winkel. Hier kan je dan je gereserveerde items passen en eventueel aankopen. Je betaalt dan ook bij ons in de winkel.
Je kan je item(s) ook laten verzenden. Hier betaal je online via Mollie, een veilige online betaalservice. Je kan betalen via bancontact en kredietkaart. Voor nationale leveringen is er een leveringstermijn van 2 dagen indien je besteld voor 14u. Verzending is gratis.


Kan ik een item reserveren?

Ja, dat kan! Je gereserveerde items blijven dan 7 dagen aan de kant hangen in onze winkel, Clo’sis te Aalter. Hier kan je je gereserveerde item(s) passen en eventueel aankopen. Je betaalt je item(s) bij ons in de winkel.


Kan ik retourneren?

Natuurlijk, je kan retourneren tot 14 dagen na betaling van je aankoop. Je kan retourneren in de winkel of via je account onder het tabblad 'mijn bestellingen'. Enkel artikelen die zich in onze originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en het formulier overzicht van bestelling kunnen worden teruggenomen. Wij vragen om de kosten van de retourzending zelf te betalen. Je kan geen item(s) in solden of afprijzing retourneren.
Indien je retourneert zullen wij je ontvangen betaling, exclusief verzendingskosten, terugbetalen binnen een termijn van 14 dagen nadat we de goederen terug hebben ontvangen op het adres Hof van Praet 1, 9880 Aalter.


Nog steeds geen antwoord gevonden op je vraag? Contacteer ons dan even op 09/375.28.43 of hello@closis.be